Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39109
Назва: Підвищення економічної ефективності виробництва продукції підприємства
Інші назви: Increasing the economic efficiency of the enterprise's production
Автори: Прокопіва, Каріна Вадимівна
Науковий керівник : Бухало, Олена Василівна
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу
Ключові слова: економічна ефективність;логістика;виробництво;маркетингова стратегія;економічна оцінка;прибуток;рентабельність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Прокопіва К. В. Підвищення економічної ефективності виробництва продукції підприємства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 051 – Економіка; наук. кер. О. В. Бухало; Харків: ДБТУ, 2023. 53 с.
Короткий огляд (реферат): Основними передумовами формування ефективного виробництва зернових культур і виправлення становища на ринку є оптимізація структури виробництва та збільшення обсягів і питомої ваги зернових культур. Одним із пріоритетних напрямів є відлагоджена організація маркетингово-логістичної діяльності в межах системи підвищення ефективності використання виробничих ресурсів підприємства. У кваліфікаційній роботі обґрунтуванні теоретичні напрями підвищення ефективності виробництва зернових культур у сільськогосподарському підприємстві для отримання оптимально збалансованих витрат та збільшення прибутку. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних аспектів підвищення ефективності виробництва зернових культур у сільськогосподарському підприємстві для отримання оптимально збалансованих витрат та збільшення прибутку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних методичних та прикладних підходів щодо підвищення ефективності виробництва зернових культур. Об’єктом дослідження було обрано приватне підприємство, що спеціалізується на вирощуванні зернових та технічних культур. Визначено, що виробництво зерна зазнає змін у зв’язку з розвитком нових форм господарювання, особливостями формування ринку зерна в умовах багатоукладної економіки. Виходячи з результатів дослідження встановлено два напрями підвищення ефективності виробництва зернових культур: на підставі вибору та реалізації заходів з удосконалення всієї системи ефективного використання виробничих ресурсів та за допомогою інструменту логістика-маркетинг. Це в першу чергу пов’язано з тим, що підприємство неефективно використовує пальне, несе транспортні витрати та значні витрати на добрива які, пов’язанні з недоцільним вивченням ринку і не врахуванням витрат на їх постачання. У роботі здійснено оптимізацію транспортно-логістичної діяльності підприємства. Оптимізований план перевезень пшениці від виробника до споживачів дозволяє зменшити витрати на послуги перевезення. Проведені розрахунки дають змогу оптимізувати просування продукції до ринку. Запропоновано удосконалену логічну схему організації маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова діяльність є концепцією організації виробничо-збутової діяльності підприємства та є комплексом заходів для аналізу ринку сільськогосподарської продукції, у нашому випадку, зернових культур. Пропозиції та рекомендації, запропоновані в роботі, дозволять підприємству значно підвищити ефективність зернової галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39109
Розташовується у зібраннях:051 - "Економіка" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_412_051z-21b stn-2-01_Prokopiva.pdf
  Restricted Access
756.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.