Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39109
Title: Підвищення економічної ефективності виробництва продукції підприємства
Other Titles: Increasing the economic efficiency of the enterprise's production
Authors: Прокопіва, Каріна Вадимівна
metadata.dc.contributor.advisor: Бухало, Олена Василівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу
Keywords: економічна ефективність;логістика;виробництво;маркетингова стратегія;економічна оцінка;прибуток;рентабельність
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Прокопіва К. В. Підвищення економічної ефективності виробництва продукції підприємства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 051 – Економіка; наук. кер. О. В. Бухало; Харків: ДБТУ, 2023. 53 с.
Abstract: Основними передумовами формування ефективного виробництва зернових культур і виправлення становища на ринку є оптимізація структури виробництва та збільшення обсягів і питомої ваги зернових культур. Одним із пріоритетних напрямів є відлагоджена організація маркетингово-логістичної діяльності в межах системи підвищення ефективності використання виробничих ресурсів підприємства. У кваліфікаційній роботі обґрунтуванні теоретичні напрями підвищення ефективності виробництва зернових культур у сільськогосподарському підприємстві для отримання оптимально збалансованих витрат та збільшення прибутку. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних аспектів підвищення ефективності виробництва зернових культур у сільськогосподарському підприємстві для отримання оптимально збалансованих витрат та збільшення прибутку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних методичних та прикладних підходів щодо підвищення ефективності виробництва зернових культур. Об’єктом дослідження було обрано приватне підприємство, що спеціалізується на вирощуванні зернових та технічних культур. Визначено, що виробництво зерна зазнає змін у зв’язку з розвитком нових форм господарювання, особливостями формування ринку зерна в умовах багатоукладної економіки. Виходячи з результатів дослідження встановлено два напрями підвищення ефективності виробництва зернових культур: на підставі вибору та реалізації заходів з удосконалення всієї системи ефективного використання виробничих ресурсів та за допомогою інструменту логістика-маркетинг. Це в першу чергу пов’язано з тим, що підприємство неефективно використовує пальне, несе транспортні витрати та значні витрати на добрива які, пов’язанні з недоцільним вивченням ринку і не врахуванням витрат на їх постачання. У роботі здійснено оптимізацію транспортно-логістичної діяльності підприємства. Оптимізований план перевезень пшениці від виробника до споживачів дозволяє зменшити витрати на послуги перевезення. Проведені розрахунки дають змогу оптимізувати просування продукції до ринку. Запропоновано удосконалену логічну схему організації маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова діяльність є концепцією організації виробничо-збутової діяльності підприємства та є комплексом заходів для аналізу ринку сільськогосподарської продукції, у нашому випадку, зернових культур. Пропозиції та рекомендації, запропоновані в роботі, дозволять підприємству значно підвищити ефективність зернової галузі.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39109
Appears in Collections:051 - "Економіка" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_412_051z-21b stn-2-01_Prokopiva.pdf
  Restricted Access
756.17 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.