Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/39105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСмокова, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorОрищенко, Валерія Богданівна-
dc.date.accessioned2023-09-08T11:36:46Z-
dc.date.available2023-09-08T11:36:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОрищенко В. Б. Формування та реалізація асортиментної політики підприємства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 051 – Економіка; наук. кер. Л. М. Смокова; Харків: ДБТУ, 2023. 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39105-
dc.description.abstractФормування торгового асортименту – одна з основних функцій організації роздрібної торгівлі, яка визначає конкурентоспроможність підприємства. Оцінка торгового асортименту є одним з головних етапів в системі показників оцінки конкурентоспроможності. Управління асортиментом передбачає спосіб роботи, заснований на постійному пошуку нових можливостей, здатний залучати і використовувати ресурси з різних джерел для вирішення завдань, прагнучи підвищити ефективність діяльності. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи формування асортиментної політики торговельного підприємства, надана оцінка асортименту ТОВ «АКВА», а також визначені напрями вдосконалення асортиментної політики даної фірми. Пропозиції та рекомендації, що подані в роботі, дозволять торговельним підприємствам самостійно здійснювати оцінку товарного асортименту; проводити факторний аналіз впливу на товарооборот підприємства; здійснювати ефективну асортиментну політику. Сформульовані в кваліфікаційній роботі теоретичні узагальнення та практичні рекомендації спрямовані на процес управління асортиментною політикою підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectкатегорійний менеджментuk_UA
dc.subjectоптимізація торгового асортименту на підприємствіuk_UA
dc.titleФормування та реалізація асортиментної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation and implementation of the assortment policy of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу-
Розташовується у зібраннях:051 - "Економіка" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_412_051z-19b-03_Oryshchenko.pdf
  Restricted Access
1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.