Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлотницька, С. І.-
dc.date.accessioned2022-07-27T20:09:14Z-
dc.date.available2022-07-27T20:09:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПлотницька С. І. Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на сільськогосподарських підприємствах. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 3. С. 71-77.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3884-
dc.description.abstractВ статті здійснено обґрунтування концептуальних підходів до управління ціноутворенням на сільськогосподарських підприємствах в частині обрання методичних підходів до визначення цін на продукцію на основі комплексності та системності з урахуванням особливостей ціноутворення на таких підприємствах. Встановлено, що на рівні підприємства прийняття управлінських рішень стосовно ціноутворення ґрунтується на відшкодуванні витрат виробника на виробництво продукції та вартості збутової складової, відображенні особливостей продукції, врахуванні чутливості споживачів до зміни ціни та цін конкурентів. Виявлено наступні особливості процесу ціноутворення на ринку сільськогосподарської продукції: наявність загальної тенденції до перевищення рівня пропозиції над рівнем попиту; виникнення цінових диспропорції через незбалансованість попиту і пропозиції; висока вартість сільськогосподарської продукції, пов’язана зі специфікою господарювання на землі; високий рівень витрат сільськогосподарських підприємств через низку причин. Доведено необхідність державної підтримки сільськогосподарських підприємств та заходів зі стимулювання попиту населення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье осуществлено обоснование концептуальных подходов к управлению ценообразованием на сельскохозяйственных предприятиях в части избрания методических подходов к определению цен на продукцию на основе комплексности и системности с учетом особенностей ценообразования на таких предприятиях. Установлено, что на уровне предприятия принятие управленческих решений относительно ценообразования основывается на возмещении затрат производителя на производство продукции и стоимости сбытовой составляющей, отражении особенностей продукции, учете чувствительности потребителей к изменению цены и цен конкурентов. Выявлены следующие особенности процесса ценообразования на рынке сельскохозяйственной продукции: наличие общей тенденции к превышению уровня предложения над уровнем спроса; возникновение ценовых диспропорций из-за несбалансированности спроса и предложения; высокая стоимость сельскохозяйственной продукции, связанная со спецификой хозяйствования на земле; высокий уровень затрат сельскохозяйственных предприятий. Доказана необходимость государственной поддержки сельскохозяйственных предприятий и мероприятий по стимулированию спроса населения.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the substantiation of conceptual approaches to price management in agricultural enterprises in the election of methodical approaches to the determination of product prices based on the complexity and consistency with consideration of the peculiarities of pricing of such enterprises. It is established that at the enterprise level management decisions regarding the pricing based on cost recovery for the production and cost of sales component, reflecting the characteristics of products, the sensitivity of consumers to changes in price and competitors ' prices. Revealed the following features of the pricing process in the market of agricultural products: there is a General tendency to exceed the level of supply over demand; the emergence of price distortions due to imbalance of supply and demand; high cost of agricultural production associated with the specifics of land management; a high level of costs of agricultural enterprises for a number of reasons. The proven need for state support of agricultural enterprises and measures to stimulate demand.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3-
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectсільськогосподарське підприємство.uk_UA
dc.subjectценообразованиеuk_UA
dc.subjectценовая политикаuk_UA
dc.subjectценовая стратегияuk_UA
dc.subjectуправленческие решенияuk_UA
dc.subjectсельскохозяйственное предприятиеuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectpricing strategyuk_UA
dc.subjectmanagement decisionsuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до управління ціноутворенням на сільськогосподарських підприємствах.uk_UA
dc.title.alternativeКонцептуальные подходы к управлению ценообразованием на сельскохозяйственных предприятиях.uk_UA
dc.title.alternativeConceptual approaches to price management in agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf389.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.