Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38841
Назва: Маркетингові інструменти формування ообистого бренду
Автори: Прядко, О. М.
Сіренко, А. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Сіренко А. В. Маркетингові інструменти формування ообистого бренду. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 246-247
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38841
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-247-248.pdf133.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.