Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38829
Назва: Аналіз поняття «екологічний маркетинг»
Автори: Кордзая, Н. Р.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Кордзая Н. Р. Аналіз поняття «екологічний маркетинг». Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 230-231
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38829
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-231-232.pdf134.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.