Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38783
Title: Формування ефективної системи управління якістю туристичних послуг
Authors: Мироненко, Ангеліна Олексіївна
metadata.dc.contributor.advisor: Омельченко, Галина Юріївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Keywords: оцінка якості;оцінювання якості туристичних послуг;туристичні послуги;формування ефективної системи управління;методи й принципи ефективного управляння якістю туристичних послуг;quality assessment;quality assessment of tourist services;tourist services;formation of an effective management system;methods and principles of effective quality management of tourist services
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мироненко А. О. Формування ефективної системи управління якістю туристичних послуг: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Г. Ю. Омельченко; Харків: ДБТУ, 2023. 90 с.
Abstract: Метою дипломної роботи є дослідження формування ефективної системи управління якістю туристичних послуг. Для досягнення цієї мети вирішено наступні завдання: вивчено теоретичних аспектів управління якістю туристичних послуг, проаналізовано методи та підходи до управління якістю, визначено стандарти якості в туристичній галузі, розглянуто інструменти та методології, що застосовуються, досліджено сучасний стан системи управління якістю туристичних послуг в компанії «Join UP!», проаналізовано процеси надання послуг, виявлено проблем та визначено недоли, оцінки рівня задоволення клієнтів. Об'єктом дослідження є процеси, пов'язані з формуванням ефективної системи управляння кістю турис-тичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування ефективної системи управляння якістю туристичних послуг. Методи дослідження: методи теоретичного узагальнення – для встановлення змісту та сутності, принципів та методів оцінювання якослі туристичних послуг; методи порівняння, групування, графічний метод при проведенні аналізу діяльності установи; метод SWOT-аналізу для дослідження зовнішнього середовища
The aim of the thesis is to study the formation of an effective system of quality management of tourist services. To achieve this goal, the following tasks were solved: theoretical aspects of quality management of tourist services were studied, methods and approaches to quality management were analyzed, quality standards in the tourism industry were determined, tools and methodologies used were considered, the current state of the quality management system of tourist services in the company was studied. Join UP!", service provision processes were analyzed, problems were identified and shortcomings were identified, and customer satisfaction was assessed. The object of research is the processes related to the formation of an effective system of managing the quality of tourist services. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of the formation of an effective system of management of tourism services. Research methods: methods of theoretical generalization - to establish the content and essence, principles and methods of evaluating the quality of tourist services; methods of comparison, grouping, graphic method when analyzing the activity of the institution; the method of SWOT analysis for the study of the external environment.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38783
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_T_242-19b-01_Mironenko_A.pdf
  Restricted Access
2.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.