Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОруджева, В. А.-
dc.contributor.authorСенько, С. О.-
dc.date.accessioned2023-09-01T20:24:14Z-
dc.date.available2023-09-01T20:24:14Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationОруджева В. А., Сенько С. О. Організація рекламної кампанії. Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті: матеріали ХІХ Міжнар. форуму молоді, 6-7 квіт. 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 294uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38728-
dc.description.abstractAn advertising campaign is a set of events and promotions that are prepared in detail, consistently implemented, aimed at achieving the goals and objectivesuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавний біотехнологічний універститетuk_UA
dc.titleОрганізація рекламної кампаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ХІХ Міжнародного форуму молоді "Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy MOLOD I INDUSTRIIa 4.0V XXI STOLITTI 06 kvitnia 2023-294.pdf260.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.