Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38410
Назва: Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі
Автори: Лінник, Анатолій Сергійович
Науковий керівник : Безгінова, Л. І.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Ключові слова: конкурентоспроможність;індустрія туризму України;світовий ринок туристичних послуг;конкурентоспроможність індустрії туризму;формування конкурентоспроможності;competitiveness;the tourism industry of Ukraine;the world market of tourist services;the competitiveness of the tourism industry;the formation of competitiveness
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Лінник А. С. Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. І. Л. Безгінова, Харків: ДБТУ, 2023. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення, узагальнення і аналіз сучасних тенденцій і факторів формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі на світовому ринку туристичних послуг. У першому розділі кваліфікаційної бакалаврської роботи розглянуто теоретичні основи формування конкурентних переваг країни на світовому ринку туристичних послуг. У другому розділі проведена оцінка та обґрунтовано шляхи підвищення конкурентних переваг країни на світовому ринку туристичних послуг. Дослідження проведені із залученням офіційних даних UNWTO, Держкомстату, Державного агентства розвитку туризму в Україні (ДАРТ) і інших організацій, а також експертних оцінок розвитку галузі, що приводяться в науковій і діловій літературі, а також на спеціалізованих сайтах в мережі Інтернет. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено конкурентні переваги країни та конкурентоспроможність світового ринку туристичних послуг; вивчено значення і роль управління конкурентоспроможністю туристичної організації; досліджено концептуальні підходи до управління конкурентними перевагами країни на світовому ринку туристичних послуг; вивчено методичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності організації; досліджено сучасний стан та основні тенденції на світовому ринку туристичних послуг; проаналізовано основні показники конкурентоспроможності України на світовому ринку туристичних послуг: ретроспективний аналіз; обґрунтовано шляхи підвищення конкурентних переваг України на світовому ринку туристичних послуг.
The purpose of the study is the study, generalization and analysis of modern trends and factors of the formation of competitive advantages of enterprises in the tourism industry in the world market of tourist services. In the first chapter of the qualifying bachelor's work, the theoretical foundations of the formation of the country's competitive advantages in the world market of tourist services are considered. In the second chapter, an assessment was made and the ways of increasing the country's competitive advantages in the world market of tourist services were substantiated. The research was conducted using official data from the UNWTO, the State Committee of State Statistics, the State Agency for the Development of Tourism in Ukraine (DART) and other organizations, as well as expert assessments of the development of the industry, which are given in scientific and business literature, as well as on specialized sites on the Internet. Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the competitive advantages of the country and the competitiveness of the world market of tourist services were investigated; the importance and role of managing the competitiveness of a tourist organization is studied; conceptual approaches to the management of the country's competitive advantages in the world market of tourist services were studied; methodical approaches to determining the level of the organization's competitiveness were studied; the current state and main trends in the world market of tourist services were investigated; the main indicators of Ukraine's competitiveness on the world market of tourist services were analyzed: a retrospective analysis; the ways of increasing the competitive advantages of Ukraine in the world market of tourist services are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38410
Розташовується у зібраннях:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Linnyk_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
718.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Linnyk referat.pdf
  Restricted Access
187.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.