Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБезгінова, Л. І.-
dc.contributor.authorЛінник, Анатолій Сергійович-
dc.date.accessioned2023-08-29T08:49:36Z-
dc.date.available2023-08-29T08:49:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛінник А. С. Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. І. Л. Безгінова, Харків: ДБТУ, 2023. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38410-
dc.description.abstractМетою дослідження є вивчення, узагальнення і аналіз сучасних тенденцій і факторів формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі на світовому ринку туристичних послуг. У першому розділі кваліфікаційної бакалаврської роботи розглянуто теоретичні основи формування конкурентних переваг країни на світовому ринку туристичних послуг. У другому розділі проведена оцінка та обґрунтовано шляхи підвищення конкурентних переваг країни на світовому ринку туристичних послуг. Дослідження проведені із залученням офіційних даних UNWTO, Держкомстату, Державного агентства розвитку туризму в Україні (ДАРТ) і інших організацій, а також експертних оцінок розвитку галузі, що приводяться в науковій і діловій літературі, а також на спеціалізованих сайтах в мережі Інтернет. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено конкурентні переваги країни та конкурентоспроможність світового ринку туристичних послуг; вивчено значення і роль управління конкурентоспроможністю туристичної організації; досліджено концептуальні підходи до управління конкурентними перевагами країни на світовому ринку туристичних послуг; вивчено методичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності організації; досліджено сучасний стан та основні тенденції на світовому ринку туристичних послуг; проаналізовано основні показники конкурентоспроможності України на світовому ринку туристичних послуг: ретроспективний аналіз; обґрунтовано шляхи підвищення конкурентних переваг України на світовому ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is the study, generalization and analysis of modern trends and factors of the formation of competitive advantages of enterprises in the tourism industry in the world market of tourist services. In the first chapter of the qualifying bachelor's work, the theoretical foundations of the formation of the country's competitive advantages in the world market of tourist services are considered. In the second chapter, an assessment was made and the ways of increasing the country's competitive advantages in the world market of tourist services were substantiated. The research was conducted using official data from the UNWTO, the State Committee of State Statistics, the State Agency for the Development of Tourism in Ukraine (DART) and other organizations, as well as expert assessments of the development of the industry, which are given in scientific and business literature, as well as on specialized sites on the Internet. Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the competitive advantages of the country and the competitiveness of the world market of tourist services were investigated; the importance and role of managing the competitiveness of a tourist organization is studied; conceptual approaches to the management of the country's competitive advantages in the world market of tourist services were studied; methodical approaches to determining the level of the organization's competitiveness were studied; the current state and main trends in the world market of tourist services were investigated; the main indicators of Ukraine's competitiveness on the world market of tourist services were analyzed: a retrospective analysis; the ways of increasing the competitive advantages of Ukraine in the world market of tourist services are substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectіндустрія туризму Україниuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність індустрії туризмуuk_UA
dc.subjectформування конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectthe tourism industry of Ukraineuk_UA
dc.subjectthe world market of tourist servicesuk_UA
dc.subjectthe competitiveness of the tourism industryuk_UA
dc.subjectthe formation of competitivenessuk_UA
dc.titleФормування конкурентних переваг підприємств туристичної галузіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра туризму-
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Linnyk_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
718.31 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Linnyk referat.pdf
  Restricted Access
187.57 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.