Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38052
Название: Маркетингові дослідження в туристичному бізнесі
Авторы: Пакуліна, А. А.
Пакуліна, Г. С.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Пакуліна А. А., Пакуліна Г. С. Маркетингові дослідження в туристичному бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 437-439.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38052
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_437-439.pdf172.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.