Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38011
Назва: Умови побудови й розвитку партнерських мереж в індустрії туризму
Автори: Стадник, В. В.
Мельничук, А. І.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Стадник В. В., Мельничук А. І. Умови побудови й розвитку партнерських мереж в індустрії туризму. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 397-398.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38011
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_397-398.pdf171.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.