Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38011
Title: Умови побудови й розвитку партнерських мереж в індустрії туризму
Authors: Стадник, В. В.
Мельничук, А. І.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Стадник В. В., Мельничук А. І. Умови побудови й розвитку партнерських мереж в індустрії туризму. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 397-398.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38011
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_397-398.pdf171.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.