Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37988
Назва: Теоретичні засади формування стратегії імпортозаміщення промислового підприємства як запорука його випереджального розвитку
Автори: Шипуліна, Ю. С.
Ващенко, Т. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Шипуліна Ю. С., Ващенко Т. В. Теоретичні засади формування стратегії імпортозаміщення промислового підприємства як запорука його випереджального розвитку. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 349-350.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37988
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_349-350.pdf214.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.