Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37906
Title: Засади стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства
Authors: Нестеренко, О. М.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Нестеренко О. М. Засади стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 271-273.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37906
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_271-273.pdf218.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.