Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37867
Название: Стратегія диференціації як спосіб ведення конкурентної боротьби на вітчизняному ринку
Авторы: Косухіна, Л. І.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Косухіна Л. І. Стратегія диференціації як спосіб ведення конкурентної боротьби на вітчизняному ринку. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 254-256.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37867
Располагается в коллекциях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_254-256.pdf198.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.