Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлляшенко, С. М.-
dc.date.accessioned2023-08-18T06:58:51Z-
dc.date.available2023-08-18T06:58:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Наукові дослідження як спосіб посилення позицій ВНЗ і його підрозділів на ринку науково-освітніх послуг. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 169-170.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37819-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleНаукові дослідження як спосіб посилення позицій ВНЗ і його підрозділів на ринку науково-освітніх послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_169-170.pdf204.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.