Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37802
Title: Маркетингові дослідження як інструмент управління маркетинговими ризиками на ринку лікеро-горілчаних виробів
Authors: Синицина, Г. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Синицина Г. А. Маркетингові дослідження як інструмент управління маркетинговими ризиками на ринку лікеро-горілчаних виробів. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 148-149.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37802
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_148-149.pdf183.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.