Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюбчук, О. К.-
dc.contributor.authorЯрченко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2023-08-17T09:05:44Z-
dc.date.available2023-08-17T09:05:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛюбчук О. К., Ярченко Ю. В. Использование методики по интегративному показателю для оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 133-135.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37795-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleИспользование методики по интегративному показателю для оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_133-135.pdf187.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.