Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37775
Назва: Вплив прогресу інформаційно-комунікаційних технологій на систему маркетингового моніторингу
Автори: Черненко, О. В.
Москаленко, О. Д.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Черненко О. В., Москаленко О. Д. Вплив прогресу інформаційно-комунікаційних технологій на систему маркетингового моніторингу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 94-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37775
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_94-95.pdf186.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.