Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37775
Title: Вплив прогресу інформаційно-комунікаційних технологій на систему маркетингового моніторингу
Authors: Черненко, О. В.
Москаленко, О. Д.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Черненко О. В., Москаленко О. Д. Вплив прогресу інформаційно-комунікаційних технологій на систему маркетингового моніторингу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 94-95.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37775
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_94-95.pdf186.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.