Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37747
Назва: Особливості використання комплексу маркетингу на підприємств ах роздрібної торгівлі
Автори: Мелушова, І. Ю.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мелушова І. Ю. Особливості використання комплексу маркетингу на підприємств ах роздрібної торгівлі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 61-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37747
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_61-63.pdf189.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.