Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37736
Назва: Стратегічні рішення в діяльності рекламних посередників
Автори: Карпенко, Н. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Карпенко Н. В. Стратегічні рішення в діяльності рекламних посередників. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 38-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37736
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_38-39.pdf184.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.