Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37735
Title: Принципи маркетингу взаємовідносин на підприємствах сфери послуг
Authors: Жегус, О. В.
Рейханлі, В. В.
Михайлова, В. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О. В., Рейханлі В. В., Михайлова В. О. Принципи маркетингу взаємовідносин на підприємствах сфери послуг. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 36-37.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37735
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_36-37.pdf184.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.