Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37376
Назва: Теоретичні засади визначення якості торговельного обслуговування в сучасних умовах
Автори: Пічугіна, Т. С.
Ткаченко, О. П.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Пічугіна Т. С., Ткаченко О. П. Теоретичні засади визначення якості торговельного обслуговування в сучасних умовах. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 225-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37376
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_225-226.pdf106.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.