Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37347
Название: Основні чинники формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства
Авторы: Бубенець, І. Г.
Артеменко, В. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Основні чинники формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 169-170.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37347
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_169-170.pdf109.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.