Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстік, Т.В.-
dc.date.accessioned2022-07-22T07:19:36Z-
dc.date.available2022-07-22T07:19:36Z-
dc.date.issued2018-08-03-
dc.identifier.citationУстік Т.В. Формування маркетингової стратегії як інструмент ефективного управління діяльністю аграрних підприємств. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2018. №3. С. 327-336.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3671-
dc.description.abstractУстік Т.В. Формування маркетингової стратегії як інструмент ефективного управління діяльністю аграрних підприємств. В статті визначено цілі маркетингової стратегії підприємства. Досліджено необхідність здійснення маркетингової діяльності підприємства для покращення ефективності збуту аграрної продукції. Запропоновано створення відділу маркетингу в аграрних підприємствах та зроблено розрахунок витрат на його створення. Встановлено, що функціонування відділу призведе до покращення управління збутом сільськогосподарської продукції, що є однією із складових формування загальної маркетингової стратегії підприємства.uk_UA
dc.description.abstractУстик Т.В. Формирование маркетинговой стратегии как инструмент эффективного управления деятельностью аграрных предприятий. В статье определены цели маркетинговой стратегии предприятия. Исследована необходимость осуществления маркетинговой деятельности предприятия для повышения эффективности сбыта аграрной продукции. Предложено создание отдела маркетинга в аграрных предприятиях и произведен расчет затрат на его создание. Установлено, что функционирование отдела приведет к улучшению управления сбытом сельскохозяйственной продукции является одной из составляющих формирования общей маркетинговой стратегии предприятия.uk_UA
dc.description.abstractUstik T.V. Formation of marketing strategy as an instrument of effective management of agricultural enterprises activity. The article defines the goals of the marketing strategy of the enterprise. The necessity of marketing activity of the enterprise for the improvement of the sales efficiency of agrarian products is investigated. The marketing strategy is the most important functional strategy since it provides justification for the market orientation of the agrarian enterprise. The proposed strategy has two main landmarks - market and product. When forming a marketing strategy, one should take into account the type of development of an agrarian enterprise, which depends on the ratio between the main factors of production and manifested in the effective performance of the enterprise. The creation of a marketing department in agrarian enterprises and the calculation of expenses for its creation were proposed. It was established that the functioning of the department will lead to improved management of sales of agricultural products, which is one of the components of the formation of a general marketing strategy of the enterprise. The participation of the local branch of the City of Culture in the business community increases the level of self-reliance on business activities in the marketplace. At the same time, the mercerizing department, ca. co-operative, would like to resolve the issue of the crisis management system if it comes from financial and material considerations for the establishment of a productive enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectаграрні підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectаграрные предприятияuk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectagribusinessuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії як інструмент ефективного управління діяльністю аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeФормирование маркетинговой стратегии как инструмент эффективного управления деятельностью аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy as an instrument of effective management of agricultural enterprises activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія" Економічні науки" № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.