Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3615
Назва: Формування політики товаророзподілу в інтегрованих структурах
Інші назви: Formation of commodity distribution policy in integrated structures
Автори: Мандич, Олександра Валеріївна
Науменко, Інна Вікторівна
Романюк, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: маркетинг;маркетингова політика;товаророзподіл;складові;канали розподілу;маркетингові інструменти;інтегровані структури;товаровиробники
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Мандич О. В., Науменко І. В., Романюк І. А. Формування політики товаророзподілу в інтегрованих структурах. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 4. С. 83-87.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4
Короткий огляд (реферат): У статі висвітлено актуальність вивчення маркетингової політики товаророзподілу для роботи інтегрованих структур в умовах ринкової економіки. Визначено, що роль і значення маркетингової політики товаророзподілу в інтегрованих структурах полягає в забезпечені функціонування каналів розподілу, спрямоване на гарантування наявності товарів і послуг, що відповідають попиту покупців за асортиментом, якістю й ціною, а також високим рівнем якості обслуговування; вдосконалені маркетингових зв'язків (як внутрішніх, так і зовнішніх), пропозиції створити ефективну інформаційно-управлінську систему регуляції ринку, що зменшить довжину й ширину каналів розподілу і забезпечить зменшення використання ресурсів як підприємств, так і країни в цілому. Обґрунтовано, що маркетингова політика товаророзподілу – основа бізнесу й серцевина будь-яких бізнес-проектів, планів і перспективних схем розвитку маркетингової діяльності. У зв'язку з цим розроблено схему, що представляє маркетингову політику товаророзподілу як інтегратора виробництва й ринку, визначено її роль і значення для різних функціональних рівнів управління: підприємницького, регіонального й національного. Визначено, що окрім економічного значення, маркетингова політика товаророзподілу в інтегрованих структурах має також і соціальне покликання, що сьогодні пов’язане не лише зі скороченням часу, зусиль і коштів споживачів на придбання потрібних і якісних товарів і послуг. Встановлено, що приймаючи рішення про канали розподілу, вітчизняний товаровиробник, у першу чергу, повинен враховувати ряд чинників, які впливають на вибір посередників, при цьому ефективність діяльності вітчизняного виробника залежить не тільки від правильного вибору систем розподілу, а й значною мірою від використання маркетингового підходу в управлінні сформованими каналами розподілу. Визначено, що маркетингове управління забезпечує вітчизняному виробникові ефективне планування різних видів діяльності, в тому числі і використання нових технологій в розподільній політиці, що дозволяє виходити на закордонні ринки.
The article highlights the relevance of studying the marketing policy of product distribution for the work of integrated structures in a market economy. It is determined that the role and importance of marketing policy in the distribution of integrated structures is to ensure the functioning of distribution channels aimed at ensuring the availability of goods and services that meet customer demand for range, quality and price, as well as a high level of service; improved marketing links (both internal and external), proposals to create an effective information and management system of market regulation, which will reduce the length and width of distribution channels and reduce the use of resources of both enterprises and the country as a whole. It is substantiated that the marketing policy of distribution of goods is the basis of business and the core of any business projects, plans and long-term schemes for the development of marketing activities. In this regard, a scheme representing the marketing policy of product distribution as an integrator of production and market has been developed, its role and significance for different functional levels of government: business, regional and national. It is determined that in addition to economic importance, marketing policy in the distribution of integrated structures also has a social vocation, which today is associated not only with reducing the time, effort and money of consumers to purchase the necessary and quality goods and services. It is established that when deciding on distribution channels, domestic producers, first of all, must take into account a number of factors influencing the choice of intermediaries, and the effectiveness of domestic producers depends not only on the correct choice of distribution systems, but also largely on the marketing approach. in the management of the formed distribution channels. It is determined that marketing management provides domestic producers with effective planning of various activities, including the use of new technologies in distribution policy, which allows to enter foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3615
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf254.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.