Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35988
Назва: Маркетингове управління суб'єктів агробізнесу: концептуальний підхід
Автори: Устік, Т. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Устік Т. В. Маркетингове управління суб'єктів агробізнесу: концептуальний підхід: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 223-224.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35988
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mk-19-05-23-223-224.pdf149.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.