Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35984
Назва: Маркетингові технології просування продукції на B2B ринку
Автори: Прядко, О. М.
Пащенко, С. С.
Ольховський, І. А.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Пащенко С. С., Ольховський І. А. Маркетингові технології просування продукції на B2B ринку: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 210-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35984
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mk-19-05-23-210-213.pdf168.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.