Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35983
Назва: Застосування інструментів контент-маркетингу на ринку В2С
Автори: Прядко, О. М.
Носкова, К. Є.
Ковальова, М. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Носкова К. Є., Ковальова М. В. Застосування інструментів контент-маркетингу на ринку В2С: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 207-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35983
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mk-19-05-23-207-210.pdf159.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.