Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35684
Название: International experience of forming the city brand
Авторы: Parkhomenko, Nataliia
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Parkhomenko Nataliia International experience of forming the city brand: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 395-397.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35684
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mk_10-11-22-395-397.pdf15.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.