Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛисенко, С. В.-
dc.contributor.authorТригубляк, Владислав Викторович-
dc.date.accessioned2023-07-11T09:17:39Z-
dc.date.available2023-07-11T09:17:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТригубляк В. В. Удосконалення технологіі капітального ремонту двигунів сімейства СМД: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. С. В. Лисенко. Харків: ДБТУ, 2023. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35602-
dc.description.abstractПри роботі і збереженні техніки в результаті дії цілого ряду факторів деталі машин зношуються і руйнуються. Для того щоб підтримувати машини в працездатному стані, необхідно проводити цілий комплекс заходів, таких, як огляди, технічне обслуговування, поточний і капітальні ремонти і т.п. Найбільш трудомісткі і дорогими є капітальні ремонти, але для відновлення працездатності вузлів та агрегатів за допомогою цього виду ремонту потрібно значно менше капіталовкладень, чим для придбання нової машини. Визначальний фактор для проведення капітальних ремонтів – їхня економічна доцільність. При капітальному ремонті відбувається вторинне відтворення машин на базі придатних, нових і відновлених деталей. Незважаючи на те, що відремонтована машина звичайно виконує до наступного капітального ремонту менший обсяг робіт, чим нова до першого капітального ремонту, витрати на одиницю виконаної роботи виходять меншими, тому що капітальний ремонт значно дешевше, ніж виготовлення нових агрегатів. Значного поліпшення якості ремонту двигунів і зниження витрат можна домогтися, розробляючи необхідну технологічну документацію та створюючи потрібне обладнання для виконання ремонтних робіт. В першому розділі роботи навкдені технічні характеристики двигунів СМД, інформація щодо систем охолодження двигунів СМД-14, СМД-18, СМД-18Н01, СМД-20, СМД-22, СМД-23, устрій та принцип дії водяного насоса 14-13С2-1А. В технологічній частині роботи представлені Технологічний процес ремонту двигуна та комплекти документів на технологічні процеси збирання водяного насоса 14-13С2-1А, дефетування та відновлення валіка водяного насоса 14-13С2-1А) У конструкторській частині представлено розробку стенду для ремонту двигуна. Доцільність його використання. Також наведені розрахунки на міцність.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleУдосконалення технологіі капітального ремонту двигунів сімейства СМДuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the overhaul technology of engines of the SMD familyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка-
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_458_133ts-20b-01 _ Tryhubliak_V_V..pdf
  Restricted Access
4.13 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.