Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35568
Назва: | Проект удосконалення технології ремонту колісного редуктора трактора ХТЗ-17021 |
Інші назви: | The project of improving the repair technology of the wheel gearbox of the KhTZ-17021 tractor |
Автори: | Кизименко, Денис Ігорович |
Науковий керівник : | Рибалко, І. М. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка |
Ключові слова: | колісний редуктор;корпус редуктора;наплавлення;дефекація;норма часу;екцентрик |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Кизименко Д. І. Проект удосконалення технології ремонту колісного редуктора трактора ХТЗ-17021: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. І. М. Рибалко. Харків: ДБТУ, 2023. 73 с. |
Короткий огляд (реферат): | У процесі тривалої інтенсивної експлуатації сільськогосподарської техніки, часто виникають поломки, причому переважно в максимально навантажених функціональних вузлах. Як наслідок, досить часто виникає потреба у проведенні ремонтних робіт ходової частини трактора. Для цього необхідно знати найпоширеніші несправності, які сприяють цьому, і загальні технології їх ремонту. Володіючи факторами ризику, що викликають вихід з ладу трактора, ви будете знати, як його захистити, тим самим продовживши час безперебійної експлуатації техніки. Ходова трактора є ключовим функціональним вузлом техніки, який забезпечує її переміщення у просторі із необхідною швидкістю. Включає ходова частина трактора підвіски (задня та передня), бортові редуктора, колеса та шини. Поломки ходової трактора, які найчастіше зустрічаються - тріщини, злами, згин поперечин рам і поздовжніх балок; - порушення пружності ресор, поломка листів ресор; - пом’якшення заклепувальних та нарізних з’єднань; - порушення працездатності амортизаторів; 5 - знос шворневих з’єднань; - деформування передньої балки; - розробка підшипників зі своїми гніздами в ступицях коліс. При зношуванні посадкових місць, наносять під кільця підшипників переднього колеса шар металу залізненням або хромуванням. У разі пошкодження різьблення, здійснюють перерізання на різьблення ремонтного розміру або роблять наплавлення шару металу і нарізку різьблення нормального розміру. Відновлення отвору під втулки шворнів, здійснюється постановкою ремонтних втулок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35568 |
Розташовується у зібраннях: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_458_133ts-08b-01_ Kyzymenko_D_I..pdf Restricted Access | 8.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.