Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 243 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Мережа як сучасна форма організації підприємства роздрібної торгівліНocoвa, О.В.; Савицька, Н.Л.
2009Сутність та значення біржових індексів як інструменту оцінки розвитку ринкуСукачова, С.М.
2009Застосування сучасних методів та моделей оцінки ефективності інвестиційних проектівТімченко, О.Д.
2009Теоретичні аспекти визначення політики фінансування необоротних активів cy6’єктів господарюванняЗубков, С.О.; Колесник, А.О.
2009Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формуванняРильська, Н.B.
2009Теоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємстваСвобода, Т.І.
2009Матеріальне стимулювання як економічна категоріяФіліпська, Д.Є.
2009Процес формування антикризової стратегії торговельного підприємстваЗінов'єва, І.B.
2009Корпорації в Україні: особливості створення та розвиткуВіннікова, В.В.
2009Проблеми розвитку малих підприємств торгівліКліщ, А.С.