Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/34970
Назва: Критерії та показники ефективності формування оборотних активів на підприємствах торгівлі
Автори: Власова, Н. О.
Михайлова, О. В.
Дата публікації: 22-тра-2014
Бібліографічний опис: Власова Н. О., Михайлова О. В. Критерії та показники ефективності формування оборотних активів на підприємствах торгівлі. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 113-114
Серія/номер: Економіка підприємств харчування і торгівлі;Секція 10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34970
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_2-113-114.pdf214.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.