Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : [2] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 2 з 2
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингуСавицька, Наталія Леонідівна
2023Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарюванняЧміль, Ганна Леонідівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 2 з 2

Перегляд