Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33884
Title: Змішане та дистанційне навчання в умовах глобальних викликів та освітніх трансформацій
Other Titles: Blended and distance education in the conditions of global challenges and educational transformations
Authors: Пономарьова, Марина Сергіївна
Єфіменко, Аліна Олегівна
Герасименко, Світлана Володимирівна
Keywords: освіта;змішане навчання;дистанційне навчання;процес навчання;дистанційні технології;якість освіти;education;blended learning;distance learning;learning process;distance technologies;quality of education
Issue Date: 2023
Publisher: Харків
Citation: Пономарьова М. С., Єфіменко А. О., Герасименко С. В. Змішане та дистанційне навчання в умовах глобальних викликів та освітніх трансформацій. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 148-155.
Abstract: У статті розглядаються питання ролі та актуальності використання в освітньому процес змішаного та дистанційного навчання. Визначено, що дистанційні технології включають в себе різноманітні інструменти та програмні засоби, такі як відеоконференції, веб-семінари, електронні курси, спільну веб-дошку, електронні підручники тощо. Виокремлені переваги змішаного та дистанційного навчання, до яких можна віднести більшу гнучкість у виборі часу та місця навчання, зниження витрат на дорогу до навчального закладу тощо. Проте, використання дистанційних технологій також створює певні виклики, такі як відсутність прямої взаємодії між студентами та викладачами, недостатня мотивація студентів та можливість технічних проблем з інтернет-з’єднанням
The article examines the role and relevance of the use of mixed and distance learning in education. Distance technologies have been identified as including a variety of tools and software such as video conferencing, webinars, e-courses, shared whiteboards, e-textbooks, etc. The advantages of mixed and distance learning are highlighted, which include greater flexibility in choosing the time and place of learning, reducing travel costs to the educational institution, etc. However, the use of distance technologies also creates certain challenges, such as the lack of direct interaction between students and teachers, insufficient motivation of students, and the possibility of technical problems with the Internet connection.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33884
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_148-155.pdf196.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.