Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономарьова, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorЄфіменко, Аліна Олегівна-
dc.contributor.authorГерасименко, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:20:39Z-
dc.date.available2023-06-07T08:20:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПономарьова М. С., Єфіменко А. О., Герасименко С. В. Змішане та дистанційне навчання в умовах глобальних викликів та освітніх трансформацій. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2023», 6 квітня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 148-155.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33884-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання ролі та актуальності використання в освітньому процес змішаного та дистанційного навчання. Визначено, що дистанційні технології включають в себе різноманітні інструменти та програмні засоби, такі як відеоконференції, веб-семінари, електронні курси, спільну веб-дошку, електронні підручники тощо. Виокремлені переваги змішаного та дистанційного навчання, до яких можна віднести більшу гнучкість у виборі часу та місця навчання, зниження витрат на дорогу до навчального закладу тощо. Проте, використання дистанційних технологій також створює певні виклики, такі як відсутність прямої взаємодії між студентами та викладачами, недостатня мотивація студентів та можливість технічних проблем з інтернет-з’єднаннямuk_UA
dc.description.abstractThe article examines the role and relevance of the use of mixed and distance learning in education. Distance technologies have been identified as including a variety of tools and software such as video conferencing, webinars, e-courses, shared whiteboards, e-textbooks, etc. The advantages of mixed and distance learning are highlighted, which include greater flexibility in choosing the time and place of learning, reducing travel costs to the educational institution, etc. However, the use of distance technologies also creates certain challenges, such as the lack of direct interaction between students and teachers, insufficient motivation of students, and the possibility of technical problems with the Internet connection.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпроцес навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційні технологіїuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjectdistance technologiesuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.titleЗмішане та дистанційне навчання в умовах глобальних викликів та освітніх трансформаційuk_UA
dc.title.alternativeBlended and distance education in the conditions of global challenges and educational transformationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskyy_humanitariyi_2023_148-155.pdf196.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.