Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3309
Назва: Аспекти державного регулювання заробітної плати
Інші назви: Aspects of state salary regulation
Автори: Єсінова, Ніна Ігорівна
Ключові слова: регулювання заробітної плати;мінімальна заробітна плата;споживчий кошик;ринок праці;wage regulation;minimum wage;consumer basket;labor market
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Єсінова Н.І. Аспекти державного регулювання заробітної плати. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2021. Вип. 1(33). С. 63-69.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сучасні проблеми та методи регулювання заробітної плати державою. Зазначено принцип складання споживчого кошика в Україні та інших країнах світу. Виявлено недоліки в системі встановлення мінімальної заробітної плати. Проаналізовано важливість зміни методів розрахунку пенсій; підвищення престижу бюджетних посад; перешкоджання виїзду цінних кадрів за кордон. Регулювання державою заробітної плати тісно пов’язане з мотивацією праці, тому цій проблемі потрібно приділяти якомога більше часу та сил, упроваджувати нові методи та способи, спираючись на досвід інших країн та вдосконалюючи власну економічну систему.
Modern problems and methods of state wage regulation are studied. The principle of assembling a consumer basket in Ukraine and other countries of the world is analyzed. Deficiencies in the system of setting the minimum wage were identified. The importance of changing the methods of pensions calculating is analyzed; increasing the prestige of budget positions; hindering the departure of valuable personnel abroad. State regulation of wages is very closely related to the work motivation, so this problem should be given as much time and effort, introduce new methods and techniques, drawing on the experience of other countries and improving their own economic system. In practice, the principle of the consumer basket formulation does not meet the real needs of people and require a term change. For example, in Ukraine, 65% of consumers are happy with it, and in some of the country’s regions they are rationalized to get a lot of goods and services, for which only the third part is food products. The consumer basket is great way for understanding the reason what people demand for the first. Now it is much more financially profitable to work in private enterprises than in budget ones, so some professional structures lose valuable staff because they move to more paid vacancies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3309
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (33)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+реп.6.pdf636.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.