Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32938
Title: Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент менеджменту
Authors: Годованюк, А. В.
Гончарук, К. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Годованюк А. В., Гончарук К. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент менеджменту. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року). Харків: ДБТУ, 2023. С. 486-489
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32938
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-487-490.pdf308.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.