Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодованюк, А. В.-
dc.contributor.authorГончарук, К. В.-
dc.date.accessioned2023-05-24T11:19:23Z-
dc.date.available2023-05-24T11:19:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГодованюк А. В., Гончарук К. В. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент менеджменту. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року). Харків: ДБТУ, 2023. С. 486-489uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32938-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг як інноваційний інструмент менеджментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-487-490.pdf308.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.