Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32675
Название: Маркетингові інструменти управління взаємодією із клієнтами в економіці вражень
Другие названия: Marketing tools for managing interaction with customers in the economy of impressions
Авторы: Грудєв, Микита Андрійович
Научный руководитель: Савицька, Н. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: економіка вражень;маркетинг-мікс;маркетинг взаємовідносин;індустрія розвитку талантів;портрет клієнта;карта шляху клієнта
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Грудєв М. А. Маркетингові інструменти управління взаємодією із клієнтами в економіці вражень: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Н. Л. Савицька; Харків: ДБТУ, 2022. 77 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Сучасні економічні умови призводять до того, що на ринку сформувалася велика кількість постачальників товарів і послуг, це призвело до того, що їх важко відрізнити. Кожна компанія, яка претендує на конкурентоспроможність у майбутньому, повинна зосередити всю свою увагу, всі свої зусилля на клієнті і його потребах, і шляхах їх задоволення. Задоволеність клієнтів досягається в тому разі, якщо пропозиція виправдала очікування клієнтів. Зв'язок пропозиції з емоціями та переживаннями може суттєво сприяти цьому. Технології, які пропонують емоційно насичені пропозиції, будуть успішними на ринку, будуть вигравати конкурентну перевагу сьогодні та в довгостроковій перспективі. Мета кваліфікаційної роботи – розвиток і удосконалення маркетингових інструментів управління взаємодією із клієнтами в економіці вражень. Завдання: розглянути сутність та особливості економіки вражень; розкрити напрямки та основні інструменти маркетингу відносин; побудувати функціональну модель інтернетмаркетингу для індустрії розвитку талантів; зробити конкурентний аналіз досліджуваної компанії; проаналізувати портрет клієнта для вибудовування довгострокових відносин; дослідити ефективність рекламної кампанії у соцмережах; побудувати цикл розвитку відносин та комунікації з клієнтом; порахувати індекс лояльності як показник розвитку відносин з клієнтом; побудувати карту шляху клієнта, виявити перешкоди на шляху до покупки товару та запропонувати рішення проблеми. Об’єкт дослідження – процеси управління взаємодією із клієнтами в умовах економіки вражень. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування маркетингових інструментів управління взаємодією із клієнтами в економіці вражень. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку сучасних інструментів аналізу взаємодії з клієнтом, можливості підвищення їхньої ефективності. Апробація. Обговорення основних результатів роботи здійснено на міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі» (2 листопада 2022 р. Харків). Публікації за темою. Грудєв М.А. Функціональна модель інтернет-маркетингу в індустрії розвитку талантів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доп., 2 листопада 2022 р.. Харків. Держаний біотехнологічний університет, 2022. С. 104-105.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32675
Использованная литература: 1. Культура і креативність. Креативна економіка. Електронний ресурс. URL: https://www.culturepartnership.eu/ua/publishing/course/lecture-4 2. Розпорядження Кабінету міністрів УКРАЇНИ від 24 квітня 2019 р. № 265-р Про затвердження видів економічної діяльності, які належать до креативних індустрій. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/265-2019-%D1%80#Text 3. Джозеф Пайн II Б., Джеймс Х. Гилмор. Економіка вражень. Робота – це театр, а кожен бізнес – сцена. «Вільямс», 2005.4. Дикань В.Л., Якименко Н.В. Економіка вражень : конспект лекцій. Харків: УкрДАЗТ, 2013. 5. Qader I.K.A. and Omar A.B. The Evolution of Experiental Marketing: Effects of Brand Experience among the Millennial Generation. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences. 2013. Vol. 3, no. 7.P. 331-340.6. Customer respond to waves of disruption. URL: https://www.pwc.com/gx/en/industries/consumer-markets/consumerinsights-survey.html. 7. Шкляєва Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства. Економічний нобелівський вісник. 2014. № 1(7). С. 509–515. 8. Шмітт Б. Роджерс Д. Вроцос К. Бізнес у стилі шоу. Маркетинг у культурі вражень. «Вільямс», 2007. 400 с. 9. Дикань В.Л., Якименко Н.В. Економіка вражень : конспект лекцій. Харків: УкрДАЗТ, 2013. 10.Interbrand&Business Week. Best Global Brands. URL: https://interbrand.com/best-brands/. 11.Болотна О. Емоційний маркетинг як технологія управління поведінкою споживачів. Ефективна економіка. 2013. № 8. 12.Б. Джозеф Пайн II, Джеймс Г. Ґілмор. Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків : Vivat, 2020. 13. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. К.: Видавництво «Хімджест», 2008. 720 с. 14.Danudara A. B. Experiental marketing and customers relationship marketing in creating customer value. Asia Tourism Forum – The 12th Biennial Conference of Hospitality and Tourism in Asia (ATF-16). 2016. 15.Поверіна Ю., Скригун Н. Передумови виникнення та сутність маркетингу вражень. Strategiczne pytania światowej nauki. 2014. 16.Петриченко П. Управління емоціями та враженнями клієнтів. Вісник соціально-економічних досліджень. 2014. Вип. 2(53). С. 232–237. 17.Пекар В. Введення в економіку вражень. Маркетинг та реклама. 2008. 18.Adeosun L.P.K. and Ganiyu R.A. Experiental Marketing: An Insight into the Mind of the Consumer. Asian Journal of Business and Management Sciences. 2012. 21-26 p. 19.Бутенко Н.В. Основи маркетингу : навч. посіб. Київ : Київський університет, 2015. 140 с. 20.Kerry S. and Dan H. Experiental marketing: secrets, strategies, and success stories from the world’s greatest brands. NJ: John Wiley & Sons, Inc. 2016. 21.De Farias S.A., Aguiar E.C. and Melo F.R.S. Store Atmospherics and Experiental Marketing: A Conceptual Framework and Research Propositions for An Extraordinary Customer Experience. International Business Research. 2014. 87-99 p. 22.Даниленко Є. С. Теоретичні аспекти маркетингового управління поведінкою споживачів. Траєкторія науки. 2015. №4. 23.Berry L.L. Relationship marketing. In: Berry et al. Emerging perspectives of service marketing. Chicago, 1983. 24.Gordon J. Relationship marketing: New Strategies, Techniques to Win the Customers You Want and Keep Forever. Canada, Ltd., 1988. P. 315. 25.Столяров А. С. Розвиток партнерських відносин у маркетинговому управлінні організацій професійної освіти : дис. ... д-ра екон. наук. М., 2007. 24с. 26. Дойль П. Маркетинг-менеджмент., 2003. 544 с. 27.Дойль П., Штерн Ф. Маркетинг, менеджмент і стратегії. Х.: Питер, 2007. 544 с. 28.Примак Т. Від маркетингу відносин до маркетингу утримування клієнтів. Маркетинг в Україні. Київ, 2006. № 3. С. 42-44. 29.Reichheld FF & Sasser WE. Zero Defections: Quality Comes to Services.Harvard Business Review. 1990. P. 105-111. 30.Майборода О.О. Маркетингова політика комунікацій : навч.- метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. К.: КНЕУ, 2007. 250 с. 31. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. /Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Іван Сетьяван. Видавництво: КМ-БУКС. 2019. 32.Андрєєв А. Г. Лояльний споживач – основа довгостроковоїконкурентної переваги компанії. Маркетинг і маркетингові дослідження. 2003. №2. 15-20 с. 33.Oliver R. Satisfaction. A Behavioral Perspective on the Consumer. New York : McGraw-Hill Inc., 1997. Р. 214. 34.Пліс Р. Лояльність, в основі якої нецінові чинники, найвища цінність. URL: www.publicity.kiev.ua 35.Griffin, J. Customer loyalty: how to earn it, how to keep it. Second edition. San Francisco : Jossey-bass, 2002. 252 p. 36.Lawfer M.R. Why customers come back: how to create lasting customer loyalty. Franklin Lakes : The Career Press, Inc., 2004. 219 p. 37. Димшиц, М. Н. Споживча лояльність: механізми повторної покупки. Вершина, 2007. 200с. 38.Іваннікова М. М. Маркетингове управління лояльністю споживачів. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2014. № 3. С. 62–72. 39. Customer Service Statistics and Facts You Shouldn't Ignore. URL: https://www.helpscout.com/75-customer-service-facts-quotes_statistics/ ( date of access: 29.11.2022). 40.Смолянюк О. Маркетингові комунікації в Інтернеті : автореф. дис. …канд. екон. Наук. Київ, 2015. 19 c. 41.Семенова, А. В. Інтернет-маркетинг в Україні: передумови виникнення, особливості становлення, перспективи розвитку. Економічний вісник Національного технічного університету України Київський політехнічний інститут, 2013. С. 413-417. 42. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 2 (84). С. 81–87. 43.Семенюк С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні. Галицький економічний вісник. 2012. № 23. С. 87–95. 44.Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг та менеджмент інновацій. 2011. № 4. С. 64–79. 45. Савицька Н., Михайлова В., Полевич К., Декадіна В. Контент-маркетинг: стратегія і тактика. Маркетинг в Україні. 2018. № 6 С. 45-51. 46.InternetWorldStats. Internet Usage and Marketing Report. URL: https://www.internetworldstats.com/euro/ua.htm (date of access: 29.06.2010) 47.GlobalLogic. URL: https://www.globallogic.com/ua/about/news/socialmedia-during-quarantine/ 48.Factum Group Ukraine. Проникнення інтернету в Україні. URL: https://inau.ua/sites/default/files/file/1910/dani_ustanovchyh_doslidzhen_iii_kvartal_2019_roku.pdf (дата звернення : жовтень 2019). 49. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 2 (84). С. 81–87. 50. Савицкая Н.Л., Забаштанская Т.В., Забаштанский М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2, 116 -130. 51. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 52.McCarthy, Jerome E. Basic Marketing. A Managerial Approach. Homewood, IL: Irwin, 1964. 53.Borden N. H. The concept of the marketing mix. Journal of Advertising Research. 1964. P 2-7. 54.Мінцберг Г. Школи стратегій : навчальний посібник для вузів. Альстред, Дж. Лемпел. СПб. : Пітер, 2000. 336 с. 55.Booms, B.H. and Bitner, M.J. Marketing Strategies and Organization Structures for Service Firms. In: Marketing of Services, American Marketing Association. Chicago, 1981. P. 47-51. 56. Грудєв М.А. Функціональна модель інтернет-маркетингу в індустрії розвитку талантів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доп., 2 листопада 2022 р.. Харків. Держаний біотехнологічний університет, 2022. С. 104-105. 57.Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект. Бізнес Інформ. 2018. №11. С. 346-351. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-346_351.pdf 58.K. Naumik-Gladka, O. Ptashchenko and others. High tech marketing development: conditions and features. Foresight management: formation and transformation adaptive business organizations: international collective monograph. Promotion agency "MP Group". Apakidze st.Tbilisi. Georgia, 2017. Vol. 1. 270 p. 59. Старостіна А.О., Кочкіна Н.Ю., Журило В.В. та ін. Маркетинг: термінологічний словник. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2017. 16 с. 60.Bowman, D., Gatignon, H. Market Response and Marketing Mix Models: Trends and Research Opportunities, Foundations and Trends in Marketing. 2009. 129p. 61. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 62. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3361. 63.Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Харків: Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 64. Савицька Н., Джгуташвілі Н. Концептуальна модель управління клієнторієнтованістю сервісу готелю. Evropský časopis ekonomiky a management. 2020. Т. 6. Вип. 3. C. 88–98. DOI: 10.46340/eujem.2020.6.3.12 URL: https://eujem.cz/wp-content/uploads/2020/eujem_2020_6_3/14.pdf 65. Неткова В. М. Процес управління лояльністю: теоретичні основи та практичні аспекти. Економіка і суспільство. 2017. №8 С. 313-320.
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dyplom_075-21m-01_Hrudyev.pdf
  Restricted Access
2.39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.