Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Подригало, М. А. | - |
dc.contributor.author | Тарасов, Ю. В. | - |
dc.contributor.author | Шеин, В. С. | - |
dc.contributor.author | Радченко, И. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-14T21:23:10Z | - |
dc.date.available | 2022-07-14T21:23:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Подригало М. А., Тарасов Ю. В., Шеин В. С., Радченко И. А. Энергетическая эффективность автомобилей и методы ее оценки. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2019. № 15. С. 236-247. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-441X | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3262 | - |
dc.description.abstract | Полное использование энергии двигателя возможно при сведении к минимуму непроизводительных потерь в двигателе и трансмиссии. Такой подход обеспечивает получение высокой энергетической эффективности автомобиля. Ранее был предложен метод комплексной оценки влияния на энергетическую эффективность автомобилей совершенствования конструкций энергоустановок и применение альтернативных топлив с учетом полного жизненного цикла машин. Однако, не рассмотрено влияние мощности двигателя и не даны рекомендации по ее выбору на стадии проектирования автомобиля. Для более объективной оценки энергетических затрат ранее было предложено использовать понятие «энергетическая экономичность автомобиля» взамен топливной экономичности. Возникла необходимость расширения известного понятия эксплуатационного свойства – топливная экономичность возникла в связи с появлением новых альтернативных энергоустановок (электродвигатели, маховичные двигатели, гибридные энергоустановки и др.), что требует включения в него расхода не только тепловой энергии топлива, но и энергии других видов (электрической, механической). В качестве показателя энергетической экономичности автомобиля, так же исследовано возможность использования уменьшение запаса источника энергии за время прохождения мерного участка пути. Другим критерием предложено использовать обратную величину, т.е. путь, проходимый автомобилем при израсходовании мерного количества энергии источника. В работе исследован выбор и обоснование показателей энергетической эффективности автомобиля путем оценки затрат энергии двигателя на его движение. Проведен анализ взаимосвязей между энергетическими показателями динамичности и экономичности автомобилей. | uk_UA |
dc.description.abstract | Повне використання енергії двигуна можливо при зведенні до мінімуму непродуктивних втрат в двигуні і трансмісії. Такий підхід забезпечує отримання високої енергетичної ефективності автомобіля. Раніше був запропонований метод комплексної оцінки впливу на енергетичну ефективність автомобілів вдосконалення конструкцій енергоустановок і застосування альтернативних палив з урахуванням повного життєвого циклу машин. Однак, не розглянуто вплив потужності двигуна і не надано рекомендації щодо її вибору на стадії проектування автомобіля. Для більш об'єктивної оцінки енергетичних витрат раніше було запропоновано використовувати поняття «енергетична економічність автомобіля» замість паливної економічності. Виникла необхідність розширення відомого поняття експлуатаційного властивості - паливна економічність виникла в зв'язку з появою нових альтернативних енергоустановок (електродвигуни, маховикові двигуни, гібридні енергоустановки та ін.), Що вимагає включення в нього витрати не тільки теплової енергії палива, а й енергії інших видів (електричної , механічної). Як показник енергетичної економічності автомобіля, так само досліджено можливість використання зменшення запасу джерела енергії за час проходження мірного ділянки шляху. Іншим критерієм запропоновано використовувати зворотну величину, тобто шлях, прохідний автомобілем після витрачання мірного кількості енергії джерела. В роботі досліджено вибір і обгрунтування показників енергетичної ефективності автомобіля шляхом оцінки витрат енергії двигуна на його рух. Проведено аналіз взаємозв'язків між енергетичними показниками динамічності і економічності автомобілів. | uk_UA |
dc.description.abstract | In addition, the energy of the Dvigun may be carried out at the start of the unproductive ministry of unproductive people in movement and transmision. Such a poddіd obezpechuє otrimannya high energy efficiency car. Early by compiling the method of a complex assessment, I will use energy efficiency of automobiles in congruence with the construction of power plants and the use of alternative fires in the uravuvannym of the living cycle of machines. However, the production needs of the Dvigun and I haven’t recommended recommendations for the car at the stages of the design of the car. For most of the active energy assessments, the Vitrata earlier was dictated by the author’s understanding of the “energy saving of the car” by combining the economy. Vinikla neobhіdnіst rozshirennya vіdomogo ponyattya ekspluatatsіynogo vlastivostі - palivna ekonomіchnіst vinikla in zv'yazku s appeared novih alternative energoustanovok (elektrodviguni, mahovikovі dvigun, gіbridnі energoustanovki that іn.) Shcho vimagaє inclusion in Demba vitrati not tіlki teplovoї energії Fuel type, and the second energії іnshih vidіv (electric, mechanical). The demonstration of energy efficiency of the automobile, so much more can be done for a change in the stock of energy energy in an hour of the year's progress. The нshim criterion is dictated by the vicorisovuvat to the magnitude of the magnitude, the tobtoh way, the prohidnyi avtomobilom p_slya vitrachannya mіrnogo k_lkostі energії Dzherela. In robots dosibіeno vibіr і obgruntuvannya pokaznikіv energy effektivnosti avtomoblja razhelom otsіnki vitrit energіі dviguna on yogo ruh. An analysis was made of the interaction of volunteers with energy indicators of dynamism and economics of cars. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 15 | - |
dc.subject | динамические свойства | uk_UA |
dc.subject | аэродинамическое сопротивление | uk_UA |
dc.subject | удельная мощность двигателя | uk_UA |
dc.subject | энергетическая экономичность автомобиля | uk_UA |
dc.subject | динамічні властивості | uk_UA |
dc.subject | аеродинамічний опір | uk_UA |
dc.subject | питома потужність двигуна | uk_UA |
dc.subject | енергетична економічність автомобіля | uk_UA |
dc.subject | dynamic power | uk_UA |
dc.subject | aero-dynamic opiate | uk_UA |
dc.subject | pitom dviguna power consumption | uk_UA |
dc.subject | energy saving car | uk_UA |
dc.title | Энергетическая эффективность автомобилей и методы ее оценки | uk_UA |
dc.title.alternative | Енергетична ефективність автомобілів і методи її оцінки | uk_UA |
dc.title.alternative | Energetic efficiency of automobiles and methods of assessment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 15 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.