Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3249
Title: Реалізація інформаційно-програмного комплексу при оцінці технічного стану автомобіля
Other Titles: Реализация информационно-программного комплекса при оценке технического состояния автомобиля
Implementation information program complex in assessing the technical condition of a car
Authors: Волков, В. П.
Грицук, І. В.
Волкова, Т. В.
Грицук, Ю. В.
Волков, Ю. В.
Keywords: моніторинг;параметри технічного стану;транспортний засіб;інформаційна система;інформаційний програмний комплекс;мониторинг;параметры технического состояния;транспортное средство;информационная система;информационный программный комплекс;monitoring;technical condition parameters;vehicle;Information system;information program complex
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Волков В. П., Грицук І. В., Волкова Т. В., Грицук Ю. В., Волков Ю. В. Реалізація інформаційно-програмного комплексу при оцінці технічного стану автомобіля. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2019. № 15. С. 110-118.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 15
Abstract: В роботі розглянуто особливості методики проведення експериментальних досліджень транспортного засобу з використанням інформаційного програмного комплексу (продукту) «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»» (Identification, Monitoring technical condition, Diagnosis, Operating conditions of the vehicle under ITS). В статті описані основні операції моніторингу при здійсненні ідентифікації, визначення параметрів технічного стану, діагностування, ідентифікації умов експлуатації транспортного засобу засобами інтелектуальних транспортних систем. За допомогою розроблених алгоритмів і сформованої інформаційної системи моніторингу, за допомогою засобів транспортної інфраструктури і засобів інфраструктури автомобільних доріг проводилось дослідження процесів моніторингу параметрів технічного стану транспортного стану транспортного засобу у поєднанні з моніторингом і визначення стану умов експлуатації. Основною метою дослідження було забезпечення працездатності сформованої інформаційної системи і забезпечення взаємодії з транспортною інфраструктурою і інфраструктурою автомобільних доріг. Засобами дистанційного моніторингу параметрів технічного стану ТЗ виконувалось зчитування значень зі штатних датчиків і робочої інформації з системи керування ТЗ, а, крім цього, виконувались, функціонально поєднані вимірювальні, обчислювальні і допоміжні операції, які призначені для отримання, перетворення і обробки вимірюваної інформації з метою надання їй функцій контролю та ідентифікації параметрів технічного стану ТЗ. Перелік одержаних сигналів від датчиків і систем двигуна проходив алгоритмічну обробку для формування масивів повідомлень. Після отримання інформації з усіх датчиків, масив даних з бортового інформаційного комплексу передавався на сервер за допомогою навігаційних супутникових технологій, а потім інформація надходила до центру моніторингу лабораторії, оснащеної комп’ютером з встановленим стандартним Інтернет - браузером, який і виводив отримані дані на екран монітора на робочі столи інформаційного програмного комплексу.
В работе рассмотрены особенности методики проведения экспериментальных исследований транспортного средства с использованием информационного программного комплекса (продукта) «IdenMonDiaOperСon« HNADU-16 »» (Identification, Monitoring technical condition, Diagnosis, Operating conditions of the vehicle under ITS). В статье описаны основные операции мониторинга при осуществлении идентификации, определения параметров технического состояния, диагностики, идентификации условий эксплуатации транспортного средства средствами интеллектуальных транспортных систем. С помощью разработанных алгоритмов и сложившейся информационной системы мониторинга, с помощью средств транспортной инфраструктуры и средств инфраструктуры автомобильных дорог проводилось исследование процессов мониторинга параметров технического состояния транспортного состояния транспортного средства в сочетании с мониторингом и определения состояния условий эксплуатации. Основной целью исследования было обеспечение работоспособности сложившейся информационной системы и обеспечение взаимодействия с транспортной инфраструктурой и инфраструктурой автомобильных дорог. Средствами дистанционного мониторинга параметров технического состояния ТС выполнялось считывания значений из штатных датчиков и рабочей информации из системы управления ТС, а, кроме того, выполнялись, функционально объединенные измерительные, вычислительные и вспомогательные операции, которые предназначены для получения, преобразования и обработки измеряемой информации с целью предоставления ей функций контроля и идентификации параметров технического состояния ТС. Перечень полученных сигналов от датчиков и систем двигателя проходил алгоритмический обработку для формирования массивов сообщений. После получения информации из всех датчиков, массив данных с бортового информационного комплекса передавался на сервер с помощью навигационных спутниковых технологий, а затем информация поступала в центр мониторинга лаборатории, оснащенной компьютером с установленным стандартным интернет - браузером, который и выводил полученные данные на экран монитора на рабочие столы информационного программного комплекса.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3249
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.