Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, Т. М.-
dc.contributor.authorВіннікова, В. О.-
dc.contributor.authorМарченко, О. Д.-
dc.date.accessioned2023-05-18T11:20:26Z-
dc.date.available2023-05-18T11:20:26Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.citationГоловко Т. М., Віннікова В. О., Марченко О. Д. Оцінка якості послуг закладу ресторанного господарства на прикладі ресторану «Пушка». Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 1. С. 210-211uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32487-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнновації в науковому і практичному товарознавстві;Секція 4-
dc.titleОцінка якості послуг закладу ресторанного господарства на прикладі ресторану «Пушка»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_1-210-211.pdf197.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.