Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3232
Назва: Маркетинг зерна: проблема ринкової інфраструктури
Інші назви: Маркетинг зерна: проблема рыночной инфраструктуры
Grain marketing: the market infrastructure problem
Автори: Литвинова, О.М.
Литвинов, А.І.
Білоусько, Т.Ю.
Ключові слова: маркетинг зерна;інфраструктура ринку;ринок зерна;агробізнес;дистрибуція;логістика;инфраструктура рынка;рынок зерна;агробизнес;дистрибуция;логистика;grain marketing;market infrastructure;grain market;agribusiness;distribution;logistics
Дата публікації: 19-вер-2017
Видавництво: Харків : ХНАУ
Бібліографічний опис: Литвинова О.М., Литвинов А.І., Білоусько Т.Ю. Маркетинг зерна: проблема ринкової інфраструктури. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2017. №3. С. 87-94.
Короткий огляд (реферат): Литвинова О.М., Литвинов А.І., Білоусько Т.Ю. Маркетинг зерна: проблема ринкової інфраструктури. Статтю присвячено питанням формування і розвитку інфраструктури ринку в системі заходів, спрямованих на підвищення ефективності маркетингу зерна. На основі аналізу поточної ситуації розкрито передумови формування олігополістичного характеру конкуренції у сфері послуг із зберігання зерна. Показано, що це є причиною агресивної цінової політики в даному ринковому сегменті та відповідних втрат сільськогосподарських підприємств – виробників зерна. Також економічний розвиток стримується застарілими підходами в організації ринку зерна, надмірним регуляторним навантаженням, неоднозначними практиками вирішення спірних питань щодо якості зерна та розрахунків за його зберігання та доробку. Розкрито шляхи розв’язання проблеми, зокрема, формування системи моніторингу цін та достовірних кон’юнктурних прогнозів, організація вільного доступу до них всіх учасників ринку зерна, аукціонна система встановлення цін на послуги із зберігання та доробки зерна крупних та середніх операторів, забезпечення захисту майнових інтересів всіх учасників ринку зерна.
Литвинова Е.Н., Литвинов А.И., Билоусько Т.Ю. Маркетинг зерна: проблема рыночной инфраструктуры. Статья посвящена вопросам формирования и развития инфраструктуры рынка в системе мероприятий, направленных на повышение эффективности маркетинга зерна. На основе анализа текущей ситуации раскрыто предпосылки для формирования олигополистического характера конкуренции в сфере услуг по хранению зерна. Показано, что это является причиной агрессивной ценовой политики в данном сегменте рынка и соответствующих потерь сельскохозяйственных предприятий – производителей зерна. Также экономическое развитие сдерживается застарелыми подходами в организации рынка зерна, чрезмерной регуляторной нагрузкой, неоднозначными практиками решения спорных вопросов по качеству зерна и расчетов за его хранение и доработку. Раскрыты пути решения проблемы, в частности, формирование системы мониторинга цен и достоверных конъюнктурных прогнозов, организация свободного доступа к ним всех участников рынка зерна, аукционная система установления цен на услуги по хранению и доработке зерна крупными и средними операторами, обеспечение защиты имущественных прав всех участников рынка зерна.
Litvinova O.M., Litvinov A.I., Bilousko T.Y. Grain marketing: the market infrastructure problem. The article is devoted to the issues of forming and developing the grain market infrastructure in the system of actions aimed to improving the efficiency of the grain market. The preconditions for shaping the oligopoly character of competition in the sphere of grain storage and conditioning services were revealed on the grounds of the current situation analysis. It was shown that such process provokes aggressive market behavior and corresponding pricing policies aimed on grain producers and causes them financial losses. Economic development also is hindered by too conservative approaches in grain market organization, excessive legislative regulations, misleading practices of resolution disputes concerning the quality of grain and payments for the grain storage and conditioning. Meantime organizing marketing activities in an efficient fashion, development of the market infrastructure, ensuring the competitiveness among grain traders are the important conditions of grain producers efficiency. Ongoing transformations in institutional and marketing environments demand from agricultural enterprises to improve the management of their marketing activities and particularly in the domains of marketing and distribution of grain. Profitability of grain producing agricultural enterprise is highly influenced by capabilities of the managerial staff to secure the loss of the value in logistic chains, on the stage of conditioning of grain, loss of income due to underestimated prices. The ways to solve the problem have been revealed. Among them are forming the price monitoring and market conditions forecasting system, securing free access to such data for all market subjects, auction system of pricing for grain storage and conditioning services of big and medium operators, securing the property interests for all grain market subjects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3232
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
statya_litvinova_litvinov_bіlousko_marketing_zerna_problema_rinkovoyi_ іnfrastrukturi.pdf449.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.