Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 521-530 of 797 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Теоретичні аспекти формування стратегій міжнародного маркетингу ІТ-компаніїКозуб, В. О.; Шевченко, А. С.
2020Особливості сучасного міжнародного корпоративного управлінняАндросова, Т. В.; Аллахам, Мусаб Нур Еддин
2020Формування системи SММ маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесуАфанасьєва, О. П.; Проняєва, А. П.
2020Формування товарної політики підприємств молочної галузі УкраїниЛінькова, О. Ю.; Пушкар, Є. Є.
2020Аналіз споживчих переваг вибору фасованої вівсяної крупиЖегус, О. В.; Луценко, А. О.
2020Особливості менеджменту у контексті нових правил конкуренціїЛінькова, О. Ю.
2020Механізм державного-приватного партнерства у венчурному бізнесі: зарубіжний досвідЗарецька, Л. М.; Посохова, С. В.
2020Проблеми збереження національного інтелектуального капіталу в умовах глобалізаціїПомінова, І. І.; Подгородний, В. С.
2020Глобальне середовище формування комерційної політики торгівельного підприємстваКулініч, О. А.; Чижов, Є. Д.
2020Вплив митного законодавства на зовнішньоторговельні операції підприємстваСмірнова, П. В.; Сорокіна, С. В.