Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШебанова, О. О.-
dc.date.accessioned2023-05-11T11:33:15Z-
dc.date.available2023-05-11T11:33:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШебанова О. О. Відображення властивостей товару у маркетинговому сумісному аналізі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; 2014. С. 303-307uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31978-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні властивості товару, використані в сумісному аналізі.uk_UA
dc.description.abstractThe goods fundamental propertiesforthe Marketing Conjoint Analysisin the article are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149-
dc.titleВідображення властивостей товару у маркетинговому сумісному аналізіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. 149: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_149_14_45.pdf296.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.