Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31970
Назва: Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу
Автори: Островерх, С. А.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Островерх С. А. Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 240-246
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано бренди футбольних клубів України, що мають статус професійних, на засадах кластерного підходу, з урахуванням специфіки вітчизняного футбольного господарства та закордонного досвіду управління брендами футбольних клубів. Запропоновано п’ять класифікаційних ознак щодо класифікації брендів футбольних клубів України
Annotation. In the article have been analized brands of football clubs of Ukraine, which have the status of professional, on the basis of cluster approach, taking in account the specific of national soccer economy and foreign experience of brand management of football clubs. Five classification indications of brands of football clubs of Ukraine are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31970
Розташовується у зібраннях:Вип. 149: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_149_14_37.pdf299.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.